Milyen masszőrt keres?

-

Îgy kezeld a feszültséget!

2018-06-12

Amikor gyakran vagy feszült, ideges és még a legapróbb dolgok is felbosszantanak, akkor valószínűleg már eluralkodott rajtad a stressz. A stresszkezelésben az életmódváltás a legfontosabb, de számos technika és gyógymód is létezik, amely célzottan hat ellene.

Íme néhány hasznos tipp, amely segítségével újra a megszokott mederbe terelheted az életedet...

Masszázs:

Akár szakember, akár a párod a masszírozó, a kortizolszinted garantáltan csökken. A masszázs alatt ugyanis dopamin és szerotonin hormon szabadul fel a szervezetben, amelyek jó közérzetet biztosítanak. A gyengéd érintés általában nyugtat, az erős serkent. A célzott masszázs jótétemény a testnek és balzsam a léleknek. Aligha van annál kellemesebb, mint amikor szakértő kezek szeretetteljesen megérintenek és masszíroznak bennünket.

Jóga:

Az egyik leghatékonyabb mozgásforma a stressz elűzésére.  A jóga lényege a helyes hasi légzés elsajátítása. Miközben kitartod a pózokat és mélyen lélegzet, az egész testedben életenergia áramlik, ezáltal úgy érzed, nincs az a probléma, amit ne tudnál megoldani. 

Relaxáció:

Ezt az ellazító technikát bármikor alkalmazhatod, ha stresszes időszakot élsz át.  Akár többször is végezheted naponta alkalmanként nagyjából fél óráig. Utána csökken a feszültség és a szorongás, javul a fizikai és a szellemi teljesîtményed.

Meditáció:

Nemcsak a testednek van szüksége pihenésre, feltöltődésre hanem a lelkednek is.
Amikor egyedül vagy és senki és semmi nem zavar, ülj le kicsit meditálni. Ürítsd ki az elméd, tisztítsd meg a napi gondoktól és csak befelé figyelj. Meditálás alatt megnyugszol, utána pedig sokkal több energiád és életkedved lesz.

Akupunktúra:

Ez az ősi kínai gyógymód teljes harmóniát teremt benned. Mindenféle szorongást, feszültséget,  kedvezőtlen idegállapotot  megszüntet.

-LaM-