Milyen masszőrt keres?

-

A lábunkat is kényeztessük!

2018-06-01

A lábaink minden nap az egész súlyunkat cipelik és sokszor még annál is többet  kell hordozniuk.  Eme végtagjainknak ehhez erősnek, ügyesnek és mozgékonynak kell lenniük és főleg strapabírónak. Ezért masszírozáskor semmiképp ne kerüljenek a háttérbe. "Futóműveink " is megérdemlik a kényeztetést egy jó masszázzsal!

A munkahelyen és sportolás közben is nagy igénybevételnek van kitéve a lábunk. Elsősorban a túlnyomórészt állva végzett munka de a nagy sportteljesítmények is vezethetnek a láb izomzatának krónikus panaszaihoz. A nem megfelelő cipő ugyanilyen szerepet játszik a lábfej és a láb begörcsölésében. De az ülő munka vagy a mozgáshiány is lehet az oka annak, hogy az izmoknak romlik a vérellátásuk és ernyedtek és edzetlenek lesznek azok.
 
A láb masszírozása sokat segít  a lábizmok feszültségénél, az izomgörcsöknél, keringési zavaroknál, a túl hosszú ideig tartó ülés/állás okozta dagadásoknál.
A láb masszírozása különleges jótétemény.
 
Fontos tudni:
Visszeres lábat nem szabad masszírozni! Ha csak enyhébbek a panaszok, akkor is kérjük ki az orvos tanácsát!
 
Tipp:
Jó dolog a lábnak és a lábfejnek, ha sokat járunk mezítláb, ha kényelmes cipőt viselünk, ha rendszeresen sportolunk, gyalogolunk, kerékpározunk, ha nem tesszük ülés közben keresztbe a lábunkat és a naponta végzett váltóvizes lábfürdő.
 
Érdekesség:
"Tolni-nyomni-tolni-nyomni": ennek a fogásnak a HERNYÓMÁSZÁS-technika nevet adták. Így az összes reflexzónát megmasszírozzák, ami serkenti a lábfej vérkeringését.
 
-LaM-
 

 

Welcome

Zsu

2018-12-16

Zsu

Laura

2018-12-14

Laura

Új képek

Lótusz Virág

2018-12-17

Lótusz Virág

Detti

2018-12-17

Detti

Laura

2018-12-16

Laura