Milyen masszőrt keres?

-

Karcsúsító tippek

2017-05-09

Mindenki szeretne csúcsformában lenni a strandszezonra, hogy ne kelljen semmit se takargatnia. Vannak , akik már hetek óta tornáznak, hogy a legjobbat hozzák ki magukból, de még nekik is jól jöhet néhány ötlet.

Evés előtt igyunk!  Az ásványyvíz,  a gyümölcstea,  a cukormentes gyümölcslé, a paradicsomlé mind-mind csillapítják az éhséget.

A látvány is számít! Nagy tányéron a normál adag is kevésnek látszik, kis tányéron  meg a fél adag is azt jelzi az agynak, elegendő az ennivaló.

Változatos ízesítés! A levesek, mártások ízesítésére, gazdagítására használjunk joghurtot, mellőzzük a tejszínt! Részesítsük előnyben a zöldfűszereket. a petrezselyem, bazsalikom és a többi aromás fűszer szinte kalóriamentes.

Csínján a kóstolgatással! Főzés közben hajlamosak vagyunk gyakran ízlelgetni az ételt. Ám sok kicsi falat a végén sok plusz kalóriát jelent.

Lassan, nyugodtan, komótosan étkezzünk! Csak 15 perc elteltével jelzi a gyomor az agynak, hogy feltöltődött. Evés közben többször tartsunk kis szünetet, lassan együnk. Mindig alaposan rágjuk meg a falatot, legalább 30-szor. A nyáltól az étel megduzzad, így hamarabb jóllakunk.

Tiltott ital : Az alkohol tartalmú italok megakadályozzák a zsírégetést. A bor az egyedüli, ami kis mértékben fogyasztva nem akadályozza a zsírégetést, sőt...

Együnk gyömbér!: A gyömbér beindítja a méregtelenítő folyamatokat és jót tesz a bélműködésnek. Reszelj le egy kis darab megtisztított gyömbért, főzd 5 dl vízben 30 percig. Ha kihűlt, kortyolgasd a nap folyamán!

Igyunk teát!: A borsmenta tea beindítja az emésztést és a zsírégetést, igyunk belőle minél többször!

Természetesen a mozgásról se feledkezzünk meg, ami a sporton kívül akár takarítás is lehet. Vasalással, felmosással, ablaktisztítással óránként akár 200 kalóriát égethetünk el. Tegyük fel a kedvenc zenénket és lássunk hozzá!

-LaM-

 

Welcome

Tünde

2018-07-18

Tünde

Ariadne

2018-07-16

Ariadne

Zsani

2018-07-16

Zsani

Dia

2018-07-16

Dia

Új képek

Detti

2018-07-16

Detti