Milyen masszőrt keres?

-

Nincs egy nyamvadt vendégem

2018-01-30

Mi meg ezen nem csodálkozunk egy kicsit sem!
Nagyon perverz vagy mazochista hajlam kell ahhoz, hogy ehhez vagy ahhoz a szolgáltatóhoz elmenjen vagy visszatérjen egy egészséges beállítottságú ember.

Lassan két évtizede tartjuk a kapcsolatot masszőrök és masszőzök hadával, és sokszor anélkül sejtjük, mit csinálnak rosszul, hogy igénybe vennénk a szolgáltatásaikat. Annak csak örülni tudunk, hogy a többséggel semmi probléma, feladja a hirdetést és fogadja a vendégeket, amikor letelik a hónap, akkor vagy egy újabb kört, vagy szünetet kér.

Néhányan azok közül, akiknek nem megy a bolt, panaszkodnak: - nem volt egy vendégem sem! Hol hirdessek még?

Nem a hirdetésen múlik, hiszen a telefonja csöng a saját bevallása szerint is.
Egyszerűen nem tudja megnyerni az érdeklődőt, ami egyáltalán nem meglepő, hiszen bárki hívja, unottan eldarálja a szolgáltatásait és kelletlenül, türelmetlenül válaszolgat az érdeklődő kérdésekre, ha netán a hívója azt mondja hogy köszönöm, akkor minden további nélkül lecsapja a telefont.

Pedig a köszönöm nem mindig azt jelenti, hogy köszönöm, nem kell, hanem azt hogy köszönöm, MOST nem aktuális a dolog, ha az elköszönés barátságos, akkor később még  lehet belőle üzlet, a telefont az érdeklődőre rávágó szolgáltató viszont lesheti, hogy még egyszer felhívják.

Elképzelhető, hogy aki az érdeklődővel barátságtalan, az a személyesen mejelenő vendégével kedves, mégis, a vendég inkább oda megy, ahol az első perctől kezdve megnyerően bánnak vele.

Aki utálja az egészet, tele a hócipője a sok tapló telefonálóval és ezeknél jobban már csak azokat utálja, akik odafekszenek elé, az sürgősen változtassom pályát, mert masszőrnek egészen biztosan alkalmatlan.

A szakmai tudás még kevés, kellemes embernek, jó eladónak is kell lenni ahhoz, hogy valakit megtaláljanak a vendégek. Megélni meg csak a visszatérő ügyfelekből lehet.

Aki arra rendezkedik be, hogy egyszer megfejjen minél több embert, az hamar eltűnik a pályáról, mert igazán nagy pénz csak a kiépített vendégkörben van, ahhoz meg szeretni kell a szakmát és az embereket, ráadásul sokat és jól kell dolgozni.

Nem úgy, ahogy sok kelletlen szolgáltató csinálja.