Milyen masszőrt keres?

-

Télen is legyél jókedvű!

2016-12-27

Még mindig keveset süt a nap, hamar sötétedik, a hangulatunk meg egyre komorabb.  A test vitaminraktárai pedig kiürültek. Nem csoda, ha a hangulatunk változékony. Lássuk mit tehetünk ellene!

Hallgassunk zenét!  A szép dallamok észrevétlenül stimulálják az agyműködést. Dinamikus, erős érzelmeket kifejező, derűt sugárzó zenét hallgatva, biztos, hogy csökken a rossz kedvünk.

Fényterápia! A polarizált fény mindenkinek használ. (A polarizált fény több fénytartományt is magába foglaló, emberi szem által nem látható, ártalmas sugaraktól mentes, gyógyító hatású fény.) Javul tőle a kedélyállapotunk és sokkal optimistábbak leszünk, ha heti rendszerességgel fényágyba fekszünk. A fényterápia, más jótékony hatásai mellett, aktiválja a szervezet öngyógyító folyamatait is. A stressz és az általa okozott betegségek, így a depresszió kezelésének szintén hatékony eszköze lehet.

Lássuk színesebben a világot!  A színek által kibocsátott rezgések a lelkünkre is hatással vannak. A szakemberek szerint a narancssárga a leginkább energetizáló: fokozza az életörömöt,  az optimizmust, a szexuális vágyat.  Viseljünk tehát ilyen ruhadarabokat, ha lehangoltak vagyunk!

Elég D-vitaminhoz jutunk?  Tanulmányok szerint, ennek a hormonként működő vitaminnak a hiánya is szerepet játszik a depresszió kialakulásában.  Minél alacsonyabb ugyanis a szintje, annál rosszabb a kedélyállapottunk.

Tartsunk háziállatot! Egy kutya vagy macska  amolyan  mellékhatások nélküli  hangulatjavító pirulaként működik. A kutatások szerint a házi kedvencek simogatásának számos pozitív hatása van, például csökkentheti a vérnyomást is.

Áldozzunk a téli sportoknak! Szánkózzunk, korcsolyázzunk, sieljünk, vagy épp kiránduljunk a téli erdőben!

-LaM-