Milyen masszőrt keres?

-

A szexuális teljesítmény fokozása-urofitness

2013-12-13

A Távol-Keleten kifejlesztett gépen az erőkifejtés erőssége állítható, az első pár alkalom sem megerőltető. De mi is az az urofitness?

Ami fontos:a számláló gondoskodik arról, hogy a mennyiség helyett a minőség valósuljon meg, mivel csak a helyesen elvégzett gyakorlatokat számolja. Heti 4szer 15, szintentartás estén 3szor 10 perc ajánlott. A gyakorlatok a boka zárására-nyitására épülnek, a tompor és a comb feszessé válik, a hát, a kar, a váll, a hüvely, az alhas, a medencefenék, a far, a gát és a záróizom erősödik

Prosztatabántalmak, a méhtest süllyedése esetén, az aranyér kialakulásának megelőzésére, a magyar népesség egyharmadát érintő inkontinencia és bizonyos szexuális problémák, leküzdésére, a premenstruális szindróma észlelésekor, valamint a családtervezés, a terhesség és szülésre való felkészülés, majd szülés utáni szakaszban kifejezetten ajánlott!

Forrás:www.vicatorna.hu

Új képek

Carmen

2020-02-17

Carmen



masszőzök
masszőzök.hu

az okleveles szolgáltatók oldala

mi a különbség a masszőr és a masszőz között?



masszázstérkép


Kövessen minket a fészbúkon!

Ha pedig értesítést kér az új masszőrökről, jelentkezzen a masszázsinfó csoportba!