Masszőrkereső

-

masszázshirdetés feladás itt

Kuponnal a válság ellen? Jaj neeee!!!!!!

2018-05-25

Nincs vendég, mondják a szolgáltatók - és tudjuk, hogy nem csak sajnáltatják magukat.
A többség tényleg százszor meggondolja, hogy kiadjon-e tíz-tizenötezer forintot egy masszázsra, amikor törleszteni kell a hiteleket és fizetni kell a közüzemi díjakat, hogy csak kettőt említsek az embereket sújtó terhek végtelen láncolatából.

Vannak ezek a kuponos cégek, akik minden pangó üzletnek sorbanálló vendégsereget ígérnek, ha egyszer az ügyfelükké válnak, és úgy tűnik, hogy ezek már jó ideje rátaláltak a masszőrökre.
Tessenek beszállni, garantáljuk a biznisz fellendülését és addig fizetni sem kell, amíg ez be nem következik.
El lehet felejteni a hagyományos hirdetést, mi annyi kuncsaftot küldünk majd, hogy csak győzzék majd a sok masszálást!

Nomármost.

Tekintsünk el a kuponos cégek által nyilvánosságra hozott milliárdos adatoktól, egekbe szökő fellendülésektől és a magukat hirtelen dögre kereső vállalkozások sikersztorijaitól.
Ez mind a marketing része, a mézesmadzag, a csali, hogy legyél te is palimadár.

Nézzük, hogy valójában mi történik?

A kuponos akció valóban behoz a üzletbe egy olyan réteget, amelyik vadászik a kedvezményes árakra és amelyik teljes áron soha meg nem venné a szolgáltatást.
Egyszerűen azért, mert nincs rá pénze!


Aki a félárat fizetőkre építi az üzlete fellendülését, az valójában 60-70 százalékkal leértékeli saját magát.
Vagy ennyivel olcsóbban adja az értékes szolgáltatását, vagy eleve kevesebbet ad, amivel mindenkit becsap.

1. Becsapja a vevőt, mert nem kedvezményt ad neki, hanem kevesebbet, kevesebb pénzért,

2. becsapja a kuponos céget, mert nem erre szerződtek, végül

3. becsapja saját magát, mert nem a forgalma lendült fel, hanem olyanokat engedett be az üzletébe, akiknek semmi keresnivalójuk ott és teljes áron soha az életben nem fognak visszatérni.

Tele a net csalódott emberek történeteivel.
Nálunk is megjelent egy olyan ügyfél sztorija, aki nagyon úgy érezte, hogy becsapták a kuponjával.
Az külön élmény, ahogy a neki szolgáltató intézmény vezetője tette őt helyre.
Szép számmal vallanak olyan vállalkozók is, akiknek nagyon nem jött be a kuponozás és abból a siserehadból, ami a kedvezmény hírére ellepte őket, soha többet nem kérnek.
Az pedig már szinte hungarikum, hogy nagyon sok cég az első kellemetlen tapasztalatok hatására úgy igyekszik kárenyhíteni, hogy az áruját vagy a szolgáltatását előbb felértékeli 60 százalékkal, aztán abból a soha nem volt árból könnyedén ad 50% kedvezményt.

Így legalább mindenki rosszul jár, nem?