Masszőrkereső
GYIK
(gyakran ismételt kérdések)
*******************
Mitől más
a masszázsinfó?
Miért nincs
itt fórum?
Mit tud
a kezünk?
Mire jó
a masszázs?
Milyen a
rossz masszázs?
Masszázsszalon
vagy kupleráj?
Miért kérdés
a befejezés?
Kik járatják le
a szakmát?
Tanuljunk a kritikából!
2017-05-26
Nem könnyű elfogadni a bírálatot, főleg, ha találónak érezzük. De miért nem bírjuk a kritikát, hiszen tanulhatunk is belőle? Léteznek olyan kommunikációs technikák, melyek segítségével jól jöhetünk ki az ilyen helyzetekből.
Nem könnyű elfogadni a bírálatot, főleg, ha találónak érezzük. De miért nem bírjuk a kritikát, hiszen tanulhatunk is belőle? Léteznek olyan kommunikációs technikák, melyek segítségével jól jöhetünk ki az ilyen helyzetekből.
Sokan érzik úgy, hogy jogtalanul éri őket a kritika és bele sem gondolnak az elhangzottak valóságtartalmába. Létezik néhány jellegzetes rossz taktika, amit ilyenkor szinte automatikusan alkalmazunk.
- Semmibevétel: amikor kínos szituációval találkozunk, de nem veszünk tudomást róla, vagy egyszerűen kilépünk a szituációból. (ugyan már, ez lényegtelen, miért akarod elrontani a hangulatot, ezt meg se hallgatom...stb) Ezzel a hozzáállással az a baj, hogy figyelmen kívül hagyjuk a másik érzéseit és mindazt, amit a másik közölni szeretne velünk. Ez feszültséget okozhat és a további éles vitákat.
- Tagadás: sokszor akkor is hárítjuk a kritikát, amikor a napnál is világosabb, hogy nincs teljesen igazunk. Ráadásul letagadjuk még azt is, ami tényekkel bizonyítható. Ilyenkor a kritikával élő úgy érzi, teljesen ésszerű érvei süket fülekre találnak. Emiatt olyan dühöt élhet meg, ami még egy jól működő kapcsolatot is képes aláaknázni.
- Mentegetőzés: Ha valamit elmulasztottunk megcsinálni és számon kérik rajtunk (pl.egy határidőt) amiről magunk is érezzük, hogy meg kellett volna tennünk, mégis kifogásokat keresünk és magyarázkodunk. Mivel érdemben nem reagálunk, a kritizáló fél egyre dühösebb lesz. Így lehet kisebb surlódásból óriási vita.
- Visszavágás: Van, aki védekezésül támadásba lendül. Akár van rá oka, akár nem, visszavág. A visszavágó átmenetileg úgy érezheti, nem hagyta magát, ám ez nem oldja meg a problémát. De ez a magatartás semmiképp sem vezet kompromisszumhoz vagy megoldáshoz.
Inkább így próbáljuk!
- Fejezzük ki az együttműködési szándékunkat. Kérdezzünk rá a részletekre, elemezzük ki az adott problémát. Ha nyitottan állunk az adott kritikához, tartunk egy kis önvizsgálatot, könnyen lehet, hogy magunk is belátjuk a másik igazát.
- Ha egy rossz szokásunkra figyelmeztet a kritizáló, hozzáfűzhetjük, hogy a jövöben megpróbáljuk elhagyni eme rossz szokásunkat.
- Előfordul, hogy biztosak vagyunk abban, hogy jogtalan a minket ért kritika. Ilyenkor jó ha elismerjük, hogy ugyan a bírálónak joga van a saját véleményéhez, viszont mi is ragaszkodunk a saját igazunkhoz illetve véleményünkhöz..
A kritika építő is lehet, ha közben önmagunkba is nézünk és nem haraggal közelítünk a másik fél felé.
-LaM-
GONDOLTA VOLNA?
- Egyszer csak a masszőr keze eltévedt (gyűjtemény)
***
Mit kell tudni a(z)
- Access Bars
- lávaköves masszázs
- mézes masszázs
- prosztata masszázs
- svédmasszázs
...RÓL?
***