Milyen masszőrt keres?

-

Mitől sikeres a masszőr?

2013-08-29

Ki más tudná ezt mint, mint egy igazi masszőr?
Tarcai Zoltán a masszázsblogon számolt be a tapasztalatairól.

A következő pár sor arról fog szólni, hogy mi kell ahhoz, hogy valaki sikeres lehessen ezen a piacon.


1. Szakképzettség, igényesség.
Azt hiszem nem kérdéses, hogy a jó masszázshoz elsősorban hozzáértésre van szükség.
Ez bármilyen foglalkozásra igaz, de a szolgáltatások területén kifejezetten fontos. Amikor valaki egy szolgáltatást árul, nem bújhat egy termék mögé. Mi magát a masszázst adjuk el, így ha nem értünk a masszázshoz, akkor értéktelen az, amit árusítunk. Épp ezért aki hosszú távon szeretne ebben a szakmában dolgozni, szeretne versenyben maradni, annak nagyon kell tudnia masszírozni, ismernie kell az emberi testet, nem árt, ha  egy kicsit a lelket is, ehhez pedig nem elég egy oklevél: a tudást folyamatosan frissíteni, fejleszteni kell.

 


 
2.  Igényes környezet, minőségi anyagok.
Ha a szakképzettség megvan, akkor biztosítanunk kell a megfelelő környezetet a munkavégzéshez.
Ha valaki ellazulni készül, szeretne kicsit kikapcsolódni, akkor nem fogadhatjuk egy rendetlen, koszos, netán büdös, teledohányzott helyen.
Bennünk is kell hogy legyen igény arra, hogy rendezett munkakörülmények között dolgozzunk.
Alap a hangulatos környezet, és emellett fontosak az anyagok is, amiket felhasználunk a masszázshoz.
Ne menjünk bele a részletekbe, hogy milyen kellemetlen tud lenni, ha a vendég kiütéses lesz egy rossz minőségű olajtól, vagy a gyenge anyagú papírlepedő szétfoszlik alatta, és mindenhol ráragad a testére.
 
 
3.  A munka szeretete.
Érdekes pont, nem biztos, hogy mindenkinek eszébe jut.
Abban úgy gondolom megegyezhetünk, hogy az ügyfél is jobban érzi magát, ha szeretjük, amit csinálunk.
A masszázst muszáj szeretni, vagy legalább elfogadni, ha sikerre akarjuk vinni a dolgot. Messziről látszik egy emberen, ha kedvetlen, vagy viszolyog attól, amit csinál. Ez pedig nem kelt jó benyomást a vendégben, ugyanis az emberek nem csak a masszázs miatt járnak masszőrhöz. Ugyanolyan fontos nekik a masszőr személye, hiszen egy mosolyra, egy kis kedvességre szükségük van az ellazuláshoz.
Ha unottan, gépiesen dolgozunk, nem fognak visszajárni hozzánk.
 
 
4. Jó hirdetés, jó képek.
Egy masszőrnek a marketinggel is foglalkoznia kell!
Ha nem találnak meg minket, akkor nem tudnak eljönni hozzánk, és akkor nem lesz munkánk. Épp ezért folyamatosan dolgoznunk kell azon, hogy a lehetséges vendégek meg tudjanak találni minket. Ehhez két dolgot kell tennünk. Az egyik, hogy megfelelő hirdetéseket adjunk fel. Ehhez fontos a sokatmondó szöveg megírása, mely megszólítja a leendő vendégeket, és minden fontos információt tartalmaz. A másik fontos teendő az, hogy jó fényképeket készíttessünk magunkról. Olyan képekre gondolok, melyek jó fényben állítanak be minket, és persze megfelelnek a valóságnak.


5.  Megjelenni csak megfelelő helyen!
Ha megvan a hirdetés, akkor azokat fel is kell adni valahol.
Itt néhány tévhitet el kell oszlatni. Ma már nem az a világ van, hogy "feladok néhány ingyenes hirdetést a neten". Ez az internet hőskorában talán még elment, amikor a mára piacvezetővé vált oldalak még pelenkában totyogtak. Mára komoly verseny alakult ki a masszázshirdetések piacán, ahol rengeteg és nagyon sokféle az ajánlat.
Mi masszőrök olykor csak kapkodjuk a fejünket a számtalan - olykor ingyenes - ajánlat láttán és a mi felelősségünk, hogy hol és hogyan hirdetjük magunkat.
Miért így írom ezt?
Megpróbálom nagyon egyszerűen leírni egy kérdés formájában.
Mi a jobb: ha 0 Ft hirdetéssel keresünk egy hónapban 10.000 Ft-ot, vagy ha egy 10.000 Ft-os hirdetéssel keresünk 50.000 Ft-ot, vagy többet?
Ezt mindenkinek magának kell megválaszolnia.
 
Tarcai Zoltán
masszőr

Welcome

Zsu

2018-12-16

Zsu

Laura

2018-12-14

Laura

Új képek

Lótusz Virág

2018-12-17

Lótusz Virág

Detti

2018-12-17

Detti

Laura

2018-12-16

Laura