Milyen masszőrt keres?

-

masszázshirdetés feladás itt

Kevesebb só, kevesebb fejfájás!

2016-05-05

Kimutatható az összefüggés a túl sok só bevitele és a fejfájás között!

Az étrend nagyon fontos szerepet tölt be az általános egészségi állapot és a közérzet tekintetében és a fejfájás kialakulásának szempontjából is fontos szerepe van. A fejfájást kiváltó, széles körben elterjedt ételek közé tartoznak pl. egyes sajtok, (különösen az érlelt sajtok) csokoládé, citrusfélék, tartósított húsfélék, diófélék, hagyma, sós ételek és a nátrium glutamát nevű élelmiszer-adalék. Egy kutatás során, az elfogyasztott élelmiszerek sótartalmát fokozatosan csökkentették. A résztvevőket ezt követően arra kérték, hogy egy kérdőív kitöltésével nyilatkozzanak az olyan mellékhatásokról, mint például a fejfájás, a puffadás, a szájszárazság, a túlzott szomjúság, a kimerültség, az alacsony energia, a szórakozottság, a hányinger és a módosult ízérzékelés. Az így kapott eredmények alapján  az derült ki,  hogy a sófogyasztás korlátozása jelentős mértékben csökkentette a fejfájásokat.

Bővebben: http://eloben.hu/eletmod/2016-05-04/kevesebb-so-kevesebb-fejfajas