Milyen masszőrt keres?

-

Neked is kell egy jó masszázs!

2017-02-06

Minden harmadik ember hátpanaszoktól szenved. Ez egy aggasztó mérleg. Meglehet, hogy a fájdalomtól való menekülés nem a saját kezünkben van, hanem máséban. Ne sajnáljuk magunktól a hivatásos  masszőrt! A masszírozó ujjak finom, de mélyreható nyomása, dörzsölése és gyúrása megszabadíthat a fájdalomtól, a feszültségtől és a rossz érzéstől. De hogyan találjunk egy jó masszőrt?

A krónikus hátfájásban szenvedő emberek gyakran évekig, sok mindent rosszul tesznek: túl puha matracon alszanak, kényelmetlen bútorokon ülnek az othunukban és a munkahelyükön is,  túl keveset mozognak, vagy épp szélsőségesen túl sokat. Helytelenül táplálkoznak és tartós stresszben szenvednek. A lelkiállapot is kihathat a testtartásra és fájdalmat okozhat a hátban. Nem tudatosan, rossz testtartást vehetünk fel, amely hosszútávon az egész hát izomfeszültségéhez vezet. Az izomfájdalmat az okozza, hogy a vérkeringéssel kevés oxigén jut a szövetekbe. Ezen segít a masszírozás: vért és ezzel oxigént juttat az izmokhoz. A masszázs fellazítja az izmokat. A merev, görcsös izmok olyanok, mint a szoros csomóra kötött zsineg. Mielőtt kibogoznánk, meg kell lazítani a csomót. Az izom attól lazul el, ha jól megdolgozzuk. A masszírozó ujjak enyhítik az izomban kialakult izomfeszülést, ugyanakkor ez gyakran okoz  fájdalmat. A masszázs emellett megnyugtat, megszabadít a napi feszültségtől.  A feszültség az egyik leggyilkosabb fájdalomforrás.

A hátmasszázs segít a következő esetekben:

  • gerincferdülés (skoliosis) miatti hátpanaszok
  • enyhe isiászos panaszok
  • a hátizomzat stressz okozta feszültsége
  • általános kimerültség és idegesség

A szokásaink tudatos átalakítása és az általános háttorna mellett a rendszeres hátmasszázs segít csillapítani e terület fájdalmát, lazítani a megkeményedett izmot és gyógyító oldott állapotba hozni a testet és a lelket.

Érdemes igénybe venni szakember segítségét!

-LaM-